_________________________________________________________________

Home     Review Policy      Hot New Titles      Contact Me

_________________________________________________________________

Tuesday, March 1, 2011

Offering Excuses

I come offering excuses for my lazy-seeming blogging lately. See, I do have a legit reason. I just didn't want to admit that I'm bogged down at the moment. But it's to the point where I'm not sure how regular the blog is gonna be updated in the next few months.

Here's my super-legit reason:

I'm getting married on April 9!!!

Yeah. So, I'm stressed.
We're looking at less than six weeks now.
39 DAYS! Holy crap, I shouldn't have looked at that.

I'm buried in flower decisions, meetings with everyone we've hired, and doing all this while being in another state. It's more than I was hoping it would be. Of course, I was the dumbo thinking it would be easy.

All this to say, yes... I'm still reading. Yes, I'm still blogging about each book I read. But it feels like I'm slowing down a lot. I can't spend my time at home getting lost in a book (even though I do sometimes to de-stress). But the posts may be slowing down a little. I'd like to think they won't, but I wanna post a warning in case:

Warning: Stressed Librarian Blogging!!!

Okay, I feel better now.

7 comments:

Super said...

Congrats on your upcoming wedding! :)

I'm about to start full-time as a teen librarian, and I'll still be in school until May. I'm trying to plan a wedding on top of all that, so I definitely feel your pain!

DJL said...

Congratulations! :D That's a perfectly legitimate reason for being behind. But hey, real life happens to all of us and we get bogged down.

Hope all goes well in the final preparations! :) Happy reading!

MissA said...

While we will all miss your presence and reviews, who cares, you're GETTING MARRIED YAY!!!!!!!

The planning may not be fun but I'm sure the actaul event will be. I wish you the very very best and know that we all understand :D

Alex (A Girl, Books, OtherThings) said...

*hugs*

Congrats on the wedding! May every happiness in the world come your way.

Katie said...

Congrats!!! I wish you all the best :)

GreenBeanTeenQueen said...

I want pictures! Aren't you using a lot of bookish stuff in the wedding?

Congrats-it's going to be great!!

Sonythebooklover said...

OMG Emily congratulations! I will say it in person if see you on one of my book runs. I'm so happy for bye.

Sonya

Search This Blog